Panaszkezelési tájékoztató

Fontosnak tartjuk, hogy szolgáltatásainkat a felhasználóink megelégedésére üzemeltessük és fejlesszük. Rendkívül fontos számunkra az ügyfél-elégedettségről szóló visszajelzés, de ugyanilyen fontos, hogy a kritikai észrevételeid, kifogásaid, panaszaid egyszerű úton eljussanak hozzánk, hogy amennyiben arra szükség van, rövid úton orvosolhassuk, hosszabb távon pedig ezek figyelembevételével javítsuk, fejlesszük szolgáltatásaink minőségét, folyamataink gyorsaságát.

Észrevételed, panaszod közlésére az ajánlott leggyorsabb mód a +36-1-472-2160 telefonszámon történő jelentkezés.

Amennyiben a telefonon vagy a 1056 Budapest, Váci utca 81. 9. emeleti irodánkba személyes megjelenés útján tett szóbeli panaszod kizárólag technikai jellegű és azonnal orvosolható, akkor azt meg fogjuk tenni.

Személyes kontaktus felvétele nélkül emailen is kényelmesen kezdeményezheted a kapcsolatfelvételt, és természetesen postai úton is elküldheted írásbeli észrevételeid, panaszod.

E-mail: panasz@coverme.hu
Postai cím: Formula/400 Kft. 1056 Budapest, Váci utca 81. 9. emelet

Panaszod benyújtásához alkalmazhatod a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett formanyomtatványt is, amit itt tölthetsz le:
https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz.

A panaszkezelés folyamatáról, a panaszkezeléshez kapcsolódó nyilvántartásokról és adatvédelmi szabályokról, valamint a számodra nem kielégítő válaszainkkal kapcsolatos jogorvoslati lehetőségekről kérjük tájékozódj a Panaszkezelési szabályzatunk rendelkezéseinek áttekintésével.

CoverMe
Biztonság egy kattintásra
1056 Budapest, Váci utca 81. 9. emelet
2022 © Formula/400 Kft. Minden jog fenntartva!