A CoverMe egy biztosító portál, ahol könnyen összehasonlíthatod a különböző biztosítók ajánlatait, személyre szabhatod őket, és meg is kötheted online a kiválasztott biztosítást. Weboldalunk felületén a magyar biztosítási piacon egyedülálló technikai megoldásokkal és funkciókkal szolgáljuk ki ügyfeleinket. Digitális élményt kínálunk a lehető legszélesebb termékpalettával és a lehető legtöbb és legkényelmesebb funkcióval.
E-mailben az ugyfelszolgalat@coverme.hu címen, vagy az oldal jobb alsó sarkából megnyitható "Ügyfélszolgálat" felületet használva.
Jelenleg utas- és lakásbiztosítást köthetsz a felületünkön, de az elérhető biztosítási termékeink körét folyamatosan bővítjük. Kövess minket Facebookon, hogy azonnal értesülj a legfrissebb újdonságainkról!
Mindössze pár lépés kell hozzá: a díjkalkulációhoz add meg a legszükségesebb adataidat és az egyéni preferenciáidat. Böngészd át a kínálatot, majd válaszd ki a számodra legmegfelelőbb biztosítást. Töltsd ki a személyes adataidat, fizess online a bankkártyáddal, és már biztosítva is vagy.
Mivel a biztosításod kapcsán e-mailben vesszük fel veled a kapcsolatot, ezért nagyon fontos, hogy olyan címet adj meg, amit rendszeresen használsz. Amennyiben rossz címet adtál meg és szeretnéd azt megváltoztatni, hozz létre egy új fiókot.
Amennyiben elfelejtetted a jelszavad, kérhetsz jelszó-emlékeztetőt, amit e-mailben küldünk el. Ha e-maillel regisztráltál, akkor a felhasználóneved az e-mail címed lesz.
Másnak is köthetsz biztosítást, de a biztosításon neked is szerepelned kell biztosított vagy szerződő félként. Amennyiben te vagy a szerződő, akkor neked kell fizetned a biztosítás díját. Fontos, hogy a kötvényt a regisztrált felhasználónk címére fogjuk küldeni.
Az utasbiztosítás díját bankkártyával tudod kifizetni. A szerződéskötés folyamatának végén átirányítunk a bankkártyás fizetési felületre. Lakásbiztosítások kötésénél választhatsz utalást, csoportos beszedést és postai csekkes fizetést is.
A biztosítási szerződést a kiválasztott termék biztosítójával kötöd.
A biztosításaidat és a hozzájuk tartozó dokumentumokat a felhasználói fiókodban találod meg. Ezek az alábbiak: a kötvényed, a termékfeltételek, a különös feltételek, az alkuszi megbízási szerződés és egyéb kiegészítő dokumentumok.
Ha már létrejött a kötvényed, akkor azt közvetlenül a választott termék biztosítójánál tudod felmondani. A kötvényed részleteit a felhasználó fiókodban találod a "Biztosításaim" menüpont alatt.
Ha bárhol elakadsz vagy hibát tapasztalsz a működésben, bátran vedd fel velünk a kapcsolatot és mi mindent megteszünk, hogy segítsünk. Csak kattints a képernyő sarkában található Ügyfélszolgálat gombra, küldd el az üzeneted, és lehetőségünk szerint a lehető leggyorsabban válaszolunk rá e-mailben. Ha a telefont részesíted előnyben, kérhetsz tőlünk visszahívást is az Ügyfélszolgálat gomb megnyomása után.
A hátralékodat közvetlenül a választott termék biztosítójával tudod rendezni. A kötvényed részleteit a felhasználó fiókodban találod a "Biztosításaim" menüpont alatt.
Kérjük minél hamarabb, lehetőleg 48 órán belül lépj kapcsolatba a biztosítóval. Ehhez a következő helyen találsz segítséget: jelentkezz be a a felhasználói fiókodba és lépj a "Biztosításaim" menüpontra, ahol megtalálod a kötvényed részleteit, a kárbejelentés lépéseit és a biztosító elérhetőségeit.
Igen. Minden biztosítás létrejöttekor kötelezed magad a biztosítóval szemben, hogy a személyes adataid megváltozásáról értesíted őket. Ebbe beletartozik a neved, lakcímed, levelezési címed változása is. Az adatváltozás bejelentésének módjáról az érintett biztosítók weboldalán tájékozódhatsz, illetve a legtöbb esetben online is intézkedhetsz.
Amennyiben kérdés merül fel a szerződéseddel kapcsolatban, írj az ugyfelszolgalat@coverme.hu címre vagy keresd az Ügyfélszolgálat gombot a felületen és üzenj nekünk ott.